Sekiranya anda belum lagi memiliki Mentor Jutawan, dapatkannya di sini hari ini. Memang hot in the market dan terlalu banyak permata-permata yang amat berharga di dalamnya. Bagi pemilik blog, anda juga boleh menyertai program affiliate mentor Jutawan di sini untuk mendapat pendapatan sampingan.......by Irfan Khairi on Mon 29 Jul 2008

Sejak launching, tak di sangka, ramai dah mendapatkan Mentor Jutawan, baru 2-3 hari, dah lebih dari 100 pesanan! Bagi anda yang belum memiliki ebook terbaru saya, boleh dapatkannya di sini. Memang terlalu banyak testimonial2 positif yang kami terima dan insyaallah kami akan update soon (tak sempat update sebab krew sibuk sangat memproseskan pesanan!).

Dapatkan Mentor Jutawan di sini.
Salam hormat,

-IK
Irfan Khairi

Sebarang Pertanyaan Sila Kemukakan DISINI

Testimonial eBook Mentor Jutawan

.::Ini adalah Testimoni daripada pembaca ebook Mentor Jutawan yang terawal::.


Sekadar berkongsi cerita saya bersama kawan-kawan.

Pada mulanya saya teragak-agak untuk membeli buku Mentor Jutawan. Saya fikir, mungkin isi kandungannya tidak jauh berbeza daripada buku-buku lain yang pernah saya baca.

Tetapi sebaik sahaja membaca buku ini, persepsi saya mula berubah. Buku ini memang berbeza. Mungkin kerana disebabkan ia adalah transkripsi interview, saya dapat rasakan seolah-olah buku ini “hidup”. Sebagai contoh, sewaktu membaca Bicarawara Dato’ Dr Fadzilah Kamsah. Terngiang-ngiang suara Dato’ sehinggakan beberapa kali saya ketawa
sendirian.(Nasib baik orang tak nampak! Kalau tidak, mungkin saya di cap
gila sebab ketawa sorang-sorang)

Selain itu, ada banyak (sebenarnya terlalu banyak) mutiara kata, azimat dan highlights daripada mereka, yang perlu kita ambil iktibar dan boleh diaplikasikan dalam perniagaan. Adakalanya saya rasa benda yang
disebutkan itu macam perkara biasa sahaja. Tapi, rupa-rupanya..perkara itulah yang kita tidak boleh terlepas pandang jika mahu berjaya dalam perniagaan.

Apa yang boleh saya simpulkan, pelaburan untuk buku ini memang berbaloi. Harganya sangat murah jika hendak dibandingkan dengan nilai yang akan diperolehi selepas membaca buku ini. Percayalah, anda tidak akan rugi
kerana memilikinya. Tetapi anda mungkin akan rugi, jika anda tidak memilikinya.

Ikhlas,
Amalia Ruslan
http://www.MajlisImpian.com

......................................

Saya dah baca ebook ni.Byk tips dan nasihat juga pengalaman mentor2 jutawan ni yg blh dijadikan panduan utk sesiapa shj yg ingin berubah.Baca ebook ni mcm sedang bersemuka dengan mereka sendiri,sangat santai.Ebook ni blh dijadikan sebagai mentor atau guru atau idola kepada sesiapa yg ingin menjadi jutawan.Enjoy sgt membacanya…rugi kalau tak dptkn ebook ni.

zai

.....................................

nurzainab13 Says:

Assalamualikum dr.ik…

Alhamdulillah saya dah dapat n dah baca pun ebook tu…
apa yang dapat saya katakan,
WOW!!!! really amazing…
memang hebat…
saya seorang hamba Allah yang paling susah untuk membaca buku2 ilmiah ni…
melainkan betul2 ada ransangan lain yang membuat saya nak baca…macam buku2 dr.ik…dr.fadhilah khamsah…

tp ebook ni memang buat saya teruja sangat2…
order semalam, sehari sampai 6 7 kali bukak emel tp still tak ada…sgt kecewa, hantar emel kat krew dr.ik n dapat taw ebook tu sesat kat spam…hehehehe
bukak je spam, terus download, register n baca non stop,sedar2 dah azan magrib…
berhenti sembahyang sampai isyak sambung baca balik…heheheh

1st time baca buku siap ada buku catatan dan pen yang langsung tak lepas tangn…ikut hati nak catat setiap word…sebab setiap perkataan memberi makna yg sangat2 hebat…(kata2 yg keluar dari mulut berduet..hehehehe..just kidding)

rugi sangat2 pada mereka yang tak beli…
sedangkan saya yang malas baca buku2 ilmiah ni pun sanggup keluar duit untuk beli, apatah lagi korang yang memang minat membaca…kan???

bukan senang tau nak dapat pendapat/pandangan peribadi daripada mereka2 yang dah sangat2 berjaya…

senang cerita memang rugi lah kalau tak beli…

kepada dr.ik,krew & 7 lagi jutawan hebat…saya seikhlas hati ucapkan tahniah dan berbanyak terima kasih…seronok baca cerita dan pengalaman anda…terima kasih sangat2…

Assalamualikum…

....................................

Setelah saya membaca Ebook ni, Saya merasakan Ebook ini adalah wajib bagi anda yang mahu berjaya dan menjadi Jutawan kerana ingatlah resepi untuk berjaya menjadi jutawan adalah berguru dengan jutawan itu sendiri, jadi dapatkan Ebook ini yang sarat dengan info,tips dan strategi secara terus daripada bukan 1 tapi 8 mentor jutawan dalam ebook ini. Ebook ini ibarat gedung ilmu jutawan-jutawan Malaysia yang tidak ternilai harganya dan boleh dijadikan panduan buat kita pada setiap masa. Saya merasakan Irfan telah meletakkan harga yang terlalu murah jika dibandingkan dengan ilmu yang ada dalam ebook ini,mungkin disebabkan Irfan sememangnya hendak berkongsi dengan anda semua. Jadi pintu ke arah kejayaan sudah berada di depan anda, cuma anda yang tentukan sama ada untuk membuka atau tidak pintu tersebut. Jadi “anda fikirlah sendiri”. Terima kasih kepada Irfan Khairi kerana menghasilkan ebook ini.

Hapiz Rajali
http:hapizrajali.com

.......................................

Mentor Jutawan sememangnya harus dimiliki dan dibaca oleh sesiapa sahaja yang mempunyai hasrat untuk menjadi jutawan pada suatu hari nanti ataupun sekurang-kurangnya untuk berada di tahap bebas kewangan. Pengalaman 8 jutawan yang terpaksa melalui pelbagai kesusahan dan kegagalan yang berbeza sebelum berjaya dan bergelar jutawan harus dijadikan panduan supaya kita tidak mengulangi kesilapan mereka. Pelbagai tips, rahsia, pengalaman, panduan dan ilmu yang dicurahkan oleh 8 jutawan adalah tidak ternilai harganya dan saya pasti harga ebook ini tidak sepatutnya dijual dengan harga RM40.00. Tanamkan tekad dan kuatkan semangat, Insyallah kita juga boleh mencapai cita-cita untuk berjaya seperti mereka suatu hari nanti.

Azmi

www.wavecommunications.com.my

.................................

DrInspirasi Says:

Saya baru sahaja selesai membaca buku ini. Apa yang hendak saya katakan bahawa buku ini bernilai. Pada mulanya saya sangkakan hanya sedikit input sahaja dikongsi kerana ianya berbentuk temuramah berbanding cara kebiasaan sesebuah buku ditulis. Tetapi jangkaan saya meleset. Memang banyak input dikongsi.Jika anda membeli buku ini, pastikan sebuah nota ringkas bersama anda. Saya jamin, sekurang-kurangnya anda akan menjumpai satu idea yang bernilai daripada setiap personaliti untuk diimplementasikan.

www.drinspirasi.com

................................


Wau! Tidak pernah terfikir kita akan jadi jutawan dengan menjual pau atau kacang goreng.
Saya teruja pada formula “banyak baca buku, kita akan bertambah kaya” dan tip “doktor dalam perang”.

Syabas kepada yang membeli ebook ini!

Yang pastinya, Mentor Jutawan akan melahirkan lebih ramai jutawan dalam masa 7-10 tahun dari sekarang.

Selamat berusaha dan semoga kita sama-sama berjaya.

ps: Kenapa tiada gambar Irfan bersama Chef Li, Dato’ Hussamuddin dan Abang Abu?

Rohaizan Khamis
http://gempurhpa.blogspot.com/

.............................

hajijah Says:

Sebenarnya saya sudah berjanji pada diri tidak mahu membeli sebarang ebook lagi sebelum saya berjaya sebab sudah terlalu banyak ebook saya beli tetapi ‘belum rezeki’ saya untuk berjaya. Tetapi ebook ‘Mentor Jutawan’ ne berjaya mengamit dan mengetuk pintu hati saya untuk memiliki dan mencari rahsia bukan satu tetapi lapan orang jutawan dalam bidang masing-masing.
Akhirnya saya tewas, ‘Mentor Jutawan’ memang benar-benar satu ebook yang mesti dimiliki oleh setiap orang! Ianya tidak ternilai dengan wang ringgit berbanding ilmu yang dikongsi oleh lapan jutawan ini. ebook ini bukan sahaja sebagai pencetus semangat tetapi banyak ilmu, rahsia dan aktibar yang boleh dicontohi.
Jangan fikir dua kali, saya amat mengesyorkan anda memiliki ebook ini. Anda tidak akan rugi satu senpun bahkan anda boleh meraih pendapatan sampingan dengan program ‘affiliate’nya. Hebatkan!

Tq Irfan.

No comments: