Sekiranya anda belum lagi memiliki Mentor Jutawan, dapatkannya di sini hari ini. Memang hot in the market dan terlalu banyak permata-permata yang amat berharga di dalamnya. Bagi pemilik blog, anda juga boleh menyertai program affiliate mentor Jutawan di sini untuk mendapat pendapatan sampingan.......by Irfan Khairi on Mon 29 Jul 2008

Sejak launching, tak di sangka, ramai dah mendapatkan Mentor Jutawan, baru 2-3 hari, dah lebih dari 100 pesanan! Bagi anda yang belum memiliki ebook terbaru saya, boleh dapatkannya di sini. Memang terlalu banyak testimonial2 positif yang kami terima dan insyaallah kami akan update soon (tak sempat update sebab krew sibuk sangat memproseskan pesanan!).

Dapatkan Mentor Jutawan di sini.
Salam hormat,

-IK
Irfan Khairi

Sebarang Pertanyaan Sila Kemukakan DISINI

Program affiliate “Mentor Jutawan”

Info:

1: Program affiliate “Mentor Jutawan” ini adalah “program affiliate 2-tier”. 2-tier maksudnya, katalah anda, signup sebagai affiliate secara percuma. Anda akan mendapat link. Contoh: www.irfankhairi.com/ID12345

Apabila anda letakkan link tersebut di laman web anda, atau dalam email kepada kenalan anda, sekiranya link tersebut di klik… dan pelawat/rakan anda membeli produk “Mentor Jutawan”, anda akan dapat komisyen. Ini dipanggil 1st-tier.

Sebagai tambahan, sekiranya pelawat/kenalan anda itu pula menyertai program affiliate Mentor Jutawan secara percuma, mereka juga akan mendapat link. Contoh www.irfankhairi.com/ID67890.

Apabila mereka letakkan link tersebut di laman web mereka, atau dalam email kepada kenalan mereka, sekiranya link tersebut di klik… dan pelawat/rakan mereka pula membeli produk “Mentor Jutawan”, mereka akan mendapat dapat komisyen sebagai 1st-tier. Tetapi, yang bestnya… anda juga akan mendapat komisyen sebagai 2nd-tier!

Ini baru goyang kaki dapat duit!

2: Oleh sebab konsep 2-tier ini, sebab itulah siapa yang menyertai awal dan mendapat ramai rakan mereka juga signup sebagai affiliate “Mentor Jutawan”, mereka akan mendapat untung extra.

3: Untuk maksimakan pendapatan melalui affiliate, strategi yang paling berkesan sekali adalah dengan memberi review/recommendation ikhlas mengenai sesuatu produk. Meletakkan banner sahaja di laman anda, tidak berkesan.

"Sebaiknya, anda dapatkan sesuatu produk itu, dan beri pandangan dan review. Review/recommendation yang positif dan ikhlas dari anda akan menarik sesiapa sahaja membaca review anda untuk turut membeli produk tersebut.

Dan anda akan mendapat komisyen daripada memberi pandangan yang ikhlas. Bukan sahaja dapat duit, dapat pahala lagi kerana membantu orang"


So, in other words, sebaiknya, kena beli lah Mentor Jutawan

No comments: