Sekiranya anda belum lagi memiliki Mentor Jutawan, dapatkannya di sini hari ini. Memang hot in the market dan terlalu banyak permata-permata yang amat berharga di dalamnya. Bagi pemilik blog, anda juga boleh menyertai program affiliate mentor Jutawan di sini untuk mendapat pendapatan sampingan.......by Irfan Khairi on Mon 29 Jul 2008

Sejak launching, tak di sangka, ramai dah mendapatkan Mentor Jutawan, baru 2-3 hari, dah lebih dari 100 pesanan! Bagi anda yang belum memiliki ebook terbaru saya, boleh dapatkannya di sini. Memang terlalu banyak testimonial2 positif yang kami terima dan insyaallah kami akan update soon (tak sempat update sebab krew sibuk sangat memproseskan pesanan!).

Dapatkan Mentor Jutawan di sini.
Salam hormat,

-IK
Irfan Khairi

Sebarang Pertanyaan Sila Kemukakan DISINI

Home



Berapakah yang perlu anda bayar bagi mendapat sebuah buku yang memberi panduan untuk kehidupan "Financial Free" ataupun Jutawan?
Terdapat banyak buku yang menceritakan dan memberi panduan untuk kekayaan di pasaran, tetapi adakah ia benar2 dapat memberi panduan yang sempurna?

Memperkenalkan ebook Mentor Jutawan yang akan memberi panduan yang tepat kepada matlamat hidup anda. Dapatkan nasihat dan tip2 daripada bukan seorang, tetapi 8 orang ikon jutawan di Malaysia.

Dengan Bayaran RM40 untuk buku yang setebal 250++ muka surat ini, anda boleh memiliki ebook yang terhebat pada masa kini hasil daripada penulisan Jutawan Muda Internet yang tidak asing lagi, Dr Irfan Khairi, Jutawan pada usia 25 tahun.

Buku ini adalah amat berbeza daripada buku-buku lain di pasaran. Dalam Buku Mentor Jutawan ini, anda akan didedahkan dengan idea-idea dan tip-tip yang tidak pernah terfikir oleh anda yang telah menjadi panduan kepada Jutawan-jutawan ini berjaya dalam kehidupan mereka.

Dapatkan Disini Sekarang!! Atau Hubungi Agen Jualan

Mentor Jutawan adalah produk digital, atau e-book. Ianya adalah koleksi transkripsi terpilih temubual Irfan Khairi dengan 8 ikon-ikon jutawan Malaysia.

Idea ini datang daripada sebuah buku yang pernah beliau baca bertajuk “Conversation with Millionaires” oleh Mike Litman. “Conversation with Millionaires” telah menjadi buku best seller.

Sedikit mengenai Mike Litman, beliau adalah pakar motivasi jutawan yang mempunyai rancangan radionya tersendiri bernama “The Mike Litman Show” di mana Mike menemubual ikon-ikon jutawan USA termasuk Robert Kiyosaki, Jack Canfield, Mark Victor Hanson, Robert Allen, Jim Rohn, Jim McCan, Jay Conrad Levinson dan ramai lagi.

Jadi, “Mentor Jutawan” adalah transkripsi temubual bersama 8 ikon jutawan Malaysia termasuk:

1.Dato’ Dr Fadzilah Kamsah
2.Azizi Ali (Jurulatih Jutawan)
3.Chef Li (Jutawan Senyap)
4.Dato’ Dr Azman Ching (Jutawan MLM)
5.Billi Lim (Jutawan Berani Gagal)
6.Dato’ Hussamuddin (Pengasas Kumpulan Karangkraf)
7.Abang Abu (Usahawan/Motivator/Jutawan dari Singapore)
8.IK (Jutawan Internet ) ditemubual oleh Nizal Mohammad

Ebook ini memuatkan motivasi, inspirasi, strategi, yang terbukti untuk mempercepatkan anda menuju jalan kebebasan kewangan. Bayangkan hanya satu idea dan mutiara daripada mereka dapat melipat kali gandakan kewangan anda!


"Sejak awal minggu ini, ramai yang tertunggu-tunggu program affiliate, tetapi bagi saya, informasi yang dikongsikan oleh jutawan-jutawan ini nilainya jauh lebih tinggi daripada program affiliatenya!"


Tanpa melengahkan masa lagi, pesanan untuk ebook “Mentor Jutawan” kini dibuka. Jadilah antara pembaca terawal mengetahui MINDA, STRATEGI dan RAHSIA MENTOR JUTAWAN anda!

Harga launch ebook: RM40.00 sahaja (mungkin berbeza selepas ini)




*Penghantaran ebook (bersama username dan password) akan dilakukan dalam masa 24jam selepas pesanan. Kalau tak dapat, sila check “spam” atau “bulk” folder email anda. Takut tersesat kat situ…*

Dengan mendaftar, anda dapat
* Komisyen bagi setiap jualan adalah RM10
* Komisyen bagi 2-tier adalah RM2 (sub affiliate)
* Pembayaran minimum dari RM20
Pelaburan untuk pembelian ebook ini adalah satu keuntungan kerana dengan hanya RM40 (amat rendah nilainya berbanding manfaatnya) anda telah bermentorkan 8 orang mentor Jutawan Hebat di Malaysia!!

Daftarlah sekarang dan menjana pendapatan bersama Jutawan Muda Irfan Khairi


"Buku ini dibenar cetak untuk tujuan persendirian sahaja. Ulang cetak buku ini bagi tujuan keuntungan akan didakwa."


Sebarang pertanyaan Sila Hubungi Kami atau Wakil Jualan di Kawasan Berhampiran

No comments: