Sekiranya anda belum lagi memiliki Mentor Jutawan, dapatkannya di sini hari ini. Memang hot in the market dan terlalu banyak permata-permata yang amat berharga di dalamnya. Bagi pemilik blog, anda juga boleh menyertai program affiliate mentor Jutawan di sini untuk mendapat pendapatan sampingan.......by Irfan Khairi on Mon 29 Jul 2008

Sejak launching, tak di sangka, ramai dah mendapatkan Mentor Jutawan, baru 2-3 hari, dah lebih dari 100 pesanan! Bagi anda yang belum memiliki ebook terbaru saya, boleh dapatkannya di sini. Memang terlalu banyak testimonial2 positif yang kami terima dan insyaallah kami akan update soon (tak sempat update sebab krew sibuk sangat memproseskan pesanan!).

Dapatkan Mentor Jutawan di sini.
Salam hormat,

-IK
Irfan Khairi

Sebarang Pertanyaan Sila Kemukakan DISINI

Review Mentor Jutawan: Irfan Khairi

Seperti saya sebutkan 2 hari lepas, minggu ini kita dedikasikan kepada minggu Mentor Jutawan!
Sejak launching, tak di sangka, ramai dah mendapatkan Mentor Jutawan, baru 2-3 hari, dah lebih dari 100 pesanan! Bagi anda yang belum memiliki ebook terbaru saya, boleh dapatkannya di sini. Memang terlalu banyak testimonial2 positif yang kami terima dan insyaallah kami akan update soon (tak sempat update sebab krew sibuk sangat memproseskan pesanan!). Dapatkan Mentor Jutawan di sini.

Berikut adalah sedikit sedutan dari “Mentor Jutawan”. Mentor: IK

===================

Nizal Mohammad: Ertinya adalah kita yang perlu menentukan dan memilih samada kita mahu teruskan Uuntuk jadi jutawan) ataupun tidak, itu terpulang kepada individu masing-masinglah ya?

IK: Ya. Ianya adalah terpulang kepada individu masing-masing. Kita perlu menetapkan keputusan dalam hal ini. Seseorang itu akan berjaya sekiranya dia membuat keputusan untuk berjaya dan baru dia akan nampak dan fokus kepada satu matlamat yang ditetapkan itu.

Saya berada di studio bersama Nizal ketika ini juga adalah pilihan saya hari ini, mungkin daripada hasil perjalanan yang telah saya pilih 10 tahun lepas.

Apa yang kita capai tahun depan, atau lima tahun akan datang atau sepuluh tahun akan datang adalah berdasarkan pilihan dan keputusan yang kita lakukan hari ini. Begitu juga, keadaan kita hari ini. Ianya adalah hasil daripada pilihan dan keputusan yang mungkin kita lakukan satu tahun lepas, lima tahun lepas atau sepuluh tahun yang lepas.

*Dapatkan Mentor Jutawan di sini!

===================

Ulasan jawapan saya: Sememangnya, apa yang kita pilih hari ini akan tentukan keadaan kita bulan depan, tahun depan, 10 tahun lagi dan seterusnya.

Saya sendiri dalam keadaan sekarang ni, menulis blog pada pukul 11.04 pagi ini juga adalah keputusan yang saya lakukan pada tahun 2006 untuk memulakan blog. Saya mencapai keadaan financially free pada umur awal 20 tahun juga oleh kerana keputusan saya lakukan ketika umur 18 tahun. Saya memperolehi RM1juta pada umur 25 tahun juga adalah keputusan untuk memulakan perniagaan Internet pada umur 22 tahun. (Sekiranya anda ingin pelajari strategi saya memulakan perniagaan Internet dari rumah, klik di sini untuk Workshop Jutawan Internet 2/8/08- mungkin workshop terakhir sebelum cuti puasa & raya. So, jangan lepaskan!.)

Jadi, cerminkan pada diri sendiri. Apakah keputusan anda sebelum ini yang membawa anda kepada hari ini? Bayangkan tahun-tahun akan datang pula. Segalanya akan ditentukan oleh keputusan yang anda lakukan hari ini

So, dalam apa sahaja, lakukan keputusan yang betul, yang tepat dan yang bermanfaat kepada anda.

Esok, saya akan postkan sedikit sedutan dari Mentor lain pula, dan memberi sedikit ulasan!

Sebelum itu, saya nak akhiri dengan sedikit tip untuk affiliate-affiliate Mentor Jutawan. Sekiranya anda belum sertai lagi, sertai percuma di sini.

Tip panas untuk affiliate: Minggu ini kami di IKSB tidak akan menghantar email promosi Mentor Jutawan ke mailing list kami yang mengandungi berpuluh ribu nama/email. Ini kerana untuk memberi ruang kepada anda mendapat ramai sub affilates terlebih dahulu (2-tier). Kami fikir, kalau kami lakukan promosi di email, nanti ramai pula yang join affiliate program secara terus di bawah kami dan tidak di bawah anda.

So, saya beri peluang anda promosikan dulu kepada pembaca-pembaca setia blog saya ni dan dapatkan sebanyak mungkin sub-affiliates. Setiap kali sub affiliates buat jualan, anda akan dapat RM free! Boleh buat belanja IK makan kat gerai :)

Originally Posted by Irfan Khairi
Mon 21 Jul 2008

No comments: