Sekiranya anda belum lagi memiliki Mentor Jutawan, dapatkannya di sini hari ini. Memang hot in the market dan terlalu banyak permata-permata yang amat berharga di dalamnya. Bagi pemilik blog, anda juga boleh menyertai program affiliate mentor Jutawan di sini untuk mendapat pendapatan sampingan.......by Irfan Khairi on Mon 29 Jul 2008

Sejak launching, tak di sangka, ramai dah mendapatkan Mentor Jutawan, baru 2-3 hari, dah lebih dari 100 pesanan! Bagi anda yang belum memiliki ebook terbaru saya, boleh dapatkannya di sini. Memang terlalu banyak testimonial2 positif yang kami terima dan insyaallah kami akan update soon (tak sempat update sebab krew sibuk sangat memproseskan pesanan!).

Dapatkan Mentor Jutawan di sini.
Salam hormat,

-IK
Irfan Khairi

Sebarang Pertanyaan Sila Kemukakan DISINI

Mentor Jutawan dilancarkan!

Yang ditunggu telah tiba! Mentor Jutawan kini dilancarkan :)





Sejak soft-launch 2 hari lepas, ramai telah pun membeli Mentor Jutawan. Ucapan terima kasih kepada semua yang telah membeli, walaupun soft launch tanpa baca website/testimonial. Kiranya off the bat, anda sudah mempercayai Mentor Jutawan!

Alhamdulillah juga, berpuluh-puluh email positif yang diterima dari pembaca. nanti saya akan compilekan untuk dimuatkan di ruang testmonial Insyaallah.

Jadi, bagi mereka yang belum lagi mendapatkan Mentor Jutawan, kerana nak tahu lebih lanjut sebelum beli, apa kata lawati http://www.irfankhairi.com/

Semua info mengenai Mentor Jutawan ada di sana… :)

Nota:

* Mentor Jutawan masih lagi baru dan kini versi 1.0. Biasanya dalam sebulan dua produk di lancarkan, berbagai-bagai pembaharuan, penambahan dan pembetulan di lakukan pada ebook tersebut (maklumlah, tiada produk yang perfect). Jangan risau, sekiranya berlaku sebarang perubahan, penambahan dan pembetulan, anda yang sudah membeli akan mendapat free upgrade bila tiba masanya.
* Penting: bagi yang dah beli, saya cadangkan download versi terbaru. Gunakan link yang sama, username & password sama seperti dalam email yang anda terima oleh kerana versi terbaru mengandungi beberapa free gift yang tidak terdapat masa soft launch

Okay… sekarang mengenai program affiliate mentor Jutawan pula, yang ramai tertunggu tunggu sejak awal minggu ni. Sukacita dimaklumkan, program affiliate Mentor Jutawan Beta telah pun dibuka untuk pendaftaran!

Mengapa Beta? Seperti ebook, pada fasa awal, semestinya ada perubahan untuk jadikan program ini lebih sempurna. Jadi dalam sebulan dua ini, beberapa perubahan akan dilakukan bergantung kepada komen & permintaan affiliate. Secara ringkasnya, buat masa ini (sempena launching):

* Komisyen bagi setiap jualan adalah RM10. Ertinya, komisyen 25% dan bukan 20% seperti saya sebutkan sebelum ini.
* Komisyen bagi 2-tier adalah RM2 (sub affiliate)
* Pembayaran dilakukan terus ke bank account anda. Jangan lupa isikan maklumat bank anda di bahagian profile.
* Pembayaran kami nak cuba cara special sikit… akan di bayar 2 kali sebulan. Macam cadangan gaji pegawai kerajaan :) Pada 1hb dan 15hb setiap bulan. So, anda dapat komisyen dengan lebih cepat & kerap!
* Pembayaran minimum dari pihak kami, kami cadang pada RM20

Ok. Buat masa ni, itu beberapa maklumat. Seperti saya sebutkan, ini fasa Beta, jadi diberi masa, kami akan tweak kan lagi program affiliate Mentor Jutawan untuk bagi lagi cantik dan memberi pulangan terbaik untuk semua.

"Juga, saya cadangkan anda baca terms & conditions ketika signup. 2 perkara yang penting adalah, dalam mempromosi, Spamming, tak boleh. nanti kena ban. Also, bagi yang cuba nak buat klik/sale fraud, sistem kami install memang canggih. Kalau didapati melakukan, kena ban. Jadi, dalam menjana pendapatan melalui Mentor Jutawan, biarlah cara beretika. Oleh kerana IKSB mempromosikan perniagaan Internet yang sebenar, we will not compromise tindakan-tindakan yang tidak beretika. Terus kena ban."

So, jangan berlengah lagi… boleh daftar sekarang di http://www.irfankhairi.com/mentor/affiliate


Tip:

*
Sebaiknya anda memiliki ebook Mentor Jutawan oleh kerana baru anda tahu apa sebenarnya anda jualkan. Lagipun, takkan rugi punya sebab terlalu banyak info berharga di dalamnya.
* Cara terbaik untuk mendapat jualan adalah melalui review. Lakukan review ikhlas mengenai Mentor Jutawan dan sertakan link affiliate anda.
* Minggu ini, saya akan buat “Minggu Mentor Jutawan” dengan meletakkan sedikit extract temubual di Tip Satu Minit. Tujuannya adalah untuk memperkenalkan lagi Mentor Jutawan kepada orang ramai supaya memudahkan anda untuk mendapat komisyen dari jualan & 2-tier.


Sekiranya ada soalan, boleh tinggalkan di ruang comment di bawah. Juga, saya minta bantuan mereka yang sudah familiar dengan “program affiliate” untuk bantu rakan2 yang tak berapa familiar dengan program affiliate. Takut saya tak terjawab semua soalan2 nanti ;)

Posted by Irfan Khairi

No comments: