Sekiranya anda belum lagi memiliki Mentor Jutawan, dapatkannya di sini hari ini. Memang hot in the market dan terlalu banyak permata-permata yang amat berharga di dalamnya. Bagi pemilik blog, anda juga boleh menyertai program affiliate mentor Jutawan di sini untuk mendapat pendapatan sampingan.......by Irfan Khairi on Mon 29 Jul 2008

Sejak launching, tak di sangka, ramai dah mendapatkan Mentor Jutawan, baru 2-3 hari, dah lebih dari 100 pesanan! Bagi anda yang belum memiliki ebook terbaru saya, boleh dapatkannya di sini. Memang terlalu banyak testimonial2 positif yang kami terima dan insyaallah kami akan update soon (tak sempat update sebab krew sibuk sangat memproseskan pesanan!).

Dapatkan Mentor Jutawan di sini.
Salam hormat,

-IK
Irfan Khairi

Sebarang Pertanyaan Sila Kemukakan DISINI

Mentor Jutawan: Dato’ Dr. Fadzilah Kamsah

Kali ini sedikit sedutan dari Mentor Jutawan Dato’ Dr Fadzilah Kamsah…

===================

Saya lihat perniagaan Dato’ ‘Excel Training & Consultancy’ amat berjaya Alhamdulillah. Apa tips untuk jadikan perniagaan itu berjaya?

DDFK: Untuk berjaya dalam apa perniagaan pun, kita mesti ada niche atau bidang yang kita pakar. Sebenarnya Irfan Khairi berjaya kerana pakar dalam bidang yang orang lain tidak nampak sebelum ini. Motivasi pula saya adalah antara kalangan yang tertua. Jadi kita jadi yang pioneer… (edited)

Pada pendapat Dato’, di Malaysia ini, ada tak banyak ruang untuk memulakan perniagaan yang baru (pioneer)?

DDFK: Masih banyak lagi. Saya baru masuk kedai Sup and Bun. Perniagaan yang simple sahaja. Sup Ekor dan roti.Tapi oleh kerana presentation yang luar biasa ramai yang berkerumun. Apa yang kita buat sebenarnya boleh menjadi pakar, tetapi dengan syarat mesti kreatif, mesti luar biasa, mungkin produknya sama, cuma pakejnya berbeza. Kita cuma inovasi, dan ia akan menjadi luar biasa. Dan untuk mendapat inovasi, kena mendapat ilham dari Allah, kena buka pintu hidayah, dan bersihkan hati kita luar dan dalam… (edited)

===================

Ulasan jawapan DDFK:
Saya ingin DDFK dedahkan apa yang membuat perniagaannya (motivator/trainer) berjaya sehingga beliau menjadi motivator #1 di Malaysia, dan secara telus DDFK menjawab, menjadi pioneer! Begitu juga dengan saya katanya.

Sememangnya menjadi pioneer, atau pertama dalam industri akan memberi pulangan yang lipat kali ganda kepada anda. Namun, soalan utamanya adalah, adakah lagi ruang untuk menjadi pioneer? Sudah tentu ada! Jawapannya adalah dengan mencari niche sendiri.

Banyak lagi tips-tips bagaimana hendak menjadi hebat dalam perniagaan daripada DDFK. Yang saya berikan di atas ini pun sikit je dan saya dah tebuk2 untuk tujuan preview. Jadi, bagi anda yang belum dapatkan Mentor Jutawan, dapatkan di sini. Memang terlalu banyak permata2 yang disampaikan oleh 8 Mentor Jutawan!

Tip panas untuk affiliate:
Tahniah kerana ramai juga telah memperolehi pendapatan dari program affiliate Mentor Jutawan. Ada affiliate yang mendapat dalam lingkungan RM200 hanya selepas 48 jam menyertai & promosi. Buat masa ini, menurut statistik Mentor Jutawan, bagi setiap 70-80 orang pelawat, seorang akan beli. Dalam kata lain, sekiranya ada 70-80 orang klik banner anda, selalunya anda akan dapat RM10. Mudah kan? Jumlah RM akan meningkat mendadak sekiranya yang klik adalah targeted (kumpulan yang berminat dengan perniagaan & nak jadi jutawan).

Saya akan terus tweak laman web Mentor Jutawan untuk memastikan convertion rate (nisbah pelawat kepada pembeli) semakin baik, jadi, memudahkan anda mendapat RM! Bagi yang belum daftar untuk affiliate, boleh daftar di sini.

Originally Posted by Irfan Khairi
Tue 22 Jul 2008

No comments: